Hopp til hovedinnhold

Next Project

Next Project är ett molnbaserat affärssystem särskilt anpassat för bygg, anläggning och entreprenad. Genom integration med bokförings- och lönesystem skapas en komplett och konkurrenskraftig lösning som hjälper företag att effektivisera sina byggprojekt och ta full kontroll över allt från ekonomi och resursplanering till tidrapportering – allt i ett och samma system.

Få en kostnadsfri demo i Next

Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig

Caroline Facius

Säljare

Ett smart system i molnet

Tack vare Next-systemets molnbaserade lösning kan alla arbeta parallellt i realtid, oavsett var de befinner sig. Medan arbetsledaren sköter projektplanering och uppföljning från datorn, kan fältpersonalen använda sin mobil eller surfplatta för att tidsrapportera, uppdatera materialstatus och logga avvikelser.

Support- och förvaltning

Vi erbjuder support- och förvaltning till alla våra kunder som har vårt förmånliga CloudCare-avtal. Supporten är bemannad av våra duktiga och erfarna konsulter. De ser till att systemen alltid är uppdaterade, hanterar eventuella problem snabbt och effektivt, och hjälper er optimera användningen för en problemfri drift.

Integrerat med Visma Net

Vi har integrerat Nexts system med Visma Net och hanterar därmed allt från order och projektredovisning till ekonomi, kalkyl och lön. Integrationen synkroniserar datan automatiskt och förenklar uppföljning av projektkostnader samt underlättar bokföring och fakturering utan risk för dubbelregistrering.

Allt du behöver direkt i mobilen

Med Nexts affärssystem är webbaserat och fungerar på alla enheter, vilket gör det enkelt att arbeta både på kontoret och i fält. Genom en skalbar och flexibel lösning för byggföretag kan du välja de moduler som bäst stöttar din verksamhet. Modulerna är fristående och kan anpassas utifrån era behov. Du får en komplett överblick över både projekt och ekonomi, vilket ger dig full kontroll över alla delar av verksamheten.

Några av alla funktioner i Next Project:

  • Tidrapport och projektdagbok.
  • Arbetsorder.
  • Fakturering.
  • Projektplanering.
  • Affärssystem.
  • ÄTA-hantering.
  • Foton och dokument.
  • Prognos och budget.

Next DOX

Next DOX är en modul för dokument- och ärendehantering. Det har även stöd för Building Information Management (BIM).

Funktioner i Next DOX:

  • Kraftfull dokumenthantering.
  • Sammanfoga och anpassa pdf-filer.
  • Automatisk versionshantering.
  • QR-koder på ritningar.
  • Ritningsgranskning med BEAst.
  • Effektiv hantering av ärenden.
  • Förfrågningsfunktion.
  • Integrerad 2D/3D/BIM viewer.
  • Säker datalagring.
  • Flexibel integration med öppet API.
Next DOX

Nyfiken på Next Project som affärssystem?

Hör av dig till mig för en kostnadsfri demo. Vi går igenom ditt företags behov och ger förslag på lösningar utifrån era förutsättningar, verksamhet och bransch.

Caroline Facius

Säljare, Sverige

Med Next kan ni med säkerhet veta att ni inte bara får ett verktyg som håller koll på projeketen, utan verktyget ser även till att varje enskilt projekt också blir lönsamt. Detta är möjligt tack vare att kostnaderna uppdateras i realtid.

  • ETT och samma system för hela byggprocessen.
  • Koll på projekten i realtid.
  • Datadrivna insikter som sparar pengar och driver tillväxt.

+30 år

Erfarenhet

+2K

Nöjda kunder

180

Medarbetare

Vi har lång erfarenhet av Visma och byggbranschen

Prata med en rådgivare

Läs mer om våra andra lösningar vi kan hjälpa dig med