Hopp til hovedinnhold

SmartDok

För företag inom bygg och anläggning som behöver smidig hantering av tidrapportering, byggdagbok, maskiner och service m.m.

Allt du behöver för tid och projekt direkt i mobilen

Med SmartDok får du allt du behöver i en app.

SmartDok är integrerat med ditt affärssystem och kan därför leverera en komplett lösning för företag inom bygg och anläggning. Tack vare integrationen får du full kontroll på dina projekt i realtid. Du betalar självklart endast för de moduler du har behov av.

SmartDok har idag över 65 000 användare med kunder i Sverige och Norge. De ägs huvudsakligen av Visma och har sitt huvudkontor i Alta, Norge. De har även kontor i Oslo och Stockholm.

Moduler i SmartDok

  • Tidrapportering.
  • KMA/Dokumentation.
  • Maskiner och service.
  • Materialåtgång och transporter.
  • Arbetslista.
  • Verktygsöversikt.
  • Order.
  • Resursplanerare.
  • Kompetensöversikt.
  • Personalliggare.

Läs mer om SmartDok här.

Fördelar med SmartDok

Användarvänligt

Rapporteringen går snabbt och smidigt. Enkel administration och full koll på verksamheten i realtid.

Digitalt

Mindre mängd papper ger mer tid till produktion.

Anpassat för bygg och anläggning

Kan även användas i andra branscher så som skogs- och lantbruk, verkstad, alpinanläggningar, skolor och kommuner m.fl.

Rapportera i appen

Tid, material, avvikelser, egenkontroller, maskintimmar, underhåll m.m.

Löne- och fakturaunderlag

Spara tid och pengar med ett korrekt löne- och fakturaunderlag.

Integrationer

SmartDok har integrationer och exportfunktionalitet till de flesta ekonomisystem på marknaden.

Är du nyfiken på SmartDok? Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig

Anders Eriksson

Säljare, Hela Sverige

010-173 61 02

Läs mer om våra andra lösningar vi kan hjälpa dig med