Tid- och projekthantering
Våra produkter inom tid- och projekthantering förenklar, effektiviserar och kvalitetssäkrar verksamhetens tidsregistrering, projekthantering och fakturering.
Tid- och projekthantering – vi har lösningar för de flesta behov
Vi har flera olika lösningar anpassade för företag som har behov av tid- och projekthantering. I alla våra system har samtliga projektdeltagare alltid uppdaterad och korrekt information tillgänglig. Samtidigt har styrelsen tillgång till all data samt översiktliga rapporter.
Genom molnbaserade lösningar kan ni dessutom sköta er tid- och projekthantering från flera olika enheter.
Visma Severa
Visma Severa (tidigare Visma Project Management) är ett digitalt projektverktyg i molnet för företag som fakturerar sin tid. Integrerat med ditt affärssystem. Severa erbjuder ett omfattande projekthanteringssystem med funktioner för tidrapportering, fakturering och projektuppföljning. Systemet integreras smidigt med andra Visma-lösningar och är tillgängligt både via webben och mobila enheter.
Läs mer
Visma Net Project Accounting
För sömlös budget- och projektredovisning i Visma Net, för verksamheter utan behov av avancerade lösningar.
Läs mer
Entré Hantverksdata
Entré från Hantverksdata är ett molnbaserat projektverktyg för hantverksbranscher som el, VVS och service.
Läs mer
SmartDok
SmartDok är Vismas molnbaserade mjukvara för anläggnings- och byggbranschen. En heltäckande lösning för företag som behöver smidig hantering av tidrapportering, maskiner, service och byggdagbok m.m.
Läs mer
Next Project
Next Project är ett molnbaserat affärssystem särskilt anpassat för bygg, anläggning och entreprenad. Genom integration med bokförings- och lönesystem skapas en komplett och konkurrenskraftig lösning som hjälper företag att effektivisera sina byggprojekt och ta full kontroll över allt från ekonomi och resursplanering till tidrapportering – allt i ett och samma system.
Läs mer
Har du några frågor? Fyll i formuläret så kontaktar jag dig
Vi erbjuder flera olika tjänster till våra kunder
Rapportering & BI
Vi erbjuder flera olika system för rapportering & BI. Välj den lösning som passar dig och ditt företags behov.
Läs mer
Affärssystem för lagerhantering
Med hjälp av ett affärssystem för lager- och inköpsoptimering kan verksamheten spara pengar på att minde lagerkapital. Gör rätt inköp, optimerad lagerhållning och få mer tid att fokusera på kundnöjdheten.
Läs mer
Spårbarhet
Med vår lösning SPÅRA får du ett spårbarhetssystem som ger dig full kontroll på dina produkter – från inköp och produktion till försäljning.
Läs mer
Automatisering
Med ett modernt affärssystem kan du automatisera många arbetsrutiner. Vi hjälper dig att lägga tid på det som är viktigt för dig och din verksamhet.
Läs mer
Tid & Projekt
Våra produkter inom tid- och projekthantering förenklar, effektiviserar och kvalitetssäkrar verksamhetens tidsregistrering, projekthantering och fakturering.
Läs mer