
Kundorienterat, seriöst och otvunget – Så upplever Anne arbetskulturen
Kan du berätta om en typisk arbetsdag för dig?
Som medarbetare i CX-teamet tar jag emot och arbetar med kundfrågor som kommer in både via e-post och telefon. Jag har fast telefonsupport två dagar i veckan, så det blir många telefonsamtal och många fjärrstyrningar för att hjälpa kunder att hitta lösningen på sina problem. Dessutom håller jag även vissa interna utbildningar/kurser.

Varför ville du jobba på Cloud Connection?
Jag drabbades av bemanningsneddragningar hos en tidigare arbetsgivare, och eftersom jag redan var en bra bit över 50 år var det svårt att komma vidare i rekryteringsprocesser. Eftersom jag hade varit superanvändare av SuperOffice hos min tidigare arbetsgivare, kände jag några på Cloud Connection och genom dem fick jag jobb i det som då hette CRM Insight.
Hur skulle du beskriva arbetskulturen?
En samling väldigt trevliga och hjälpsamma människor. Det är högt i tak och som tur är ingen kultur av detaljstyrning. Samtidigt är folk engagerade, seriösa och stolta över företaget och det arbete som de själva och kollegorna gör.

Har du fått möjlighet att utvecklas professionellt? Hur?
Eftersom jag har mycket direkt kundkontakt och bistår kunder med olika problemställningar varje dag, lär jag mig hela tiden något nytt.
Om du skulle beskriva företaget med tre ord, vilka skulle det vara?
Kundorienterat, seriöst, otvunget.
