Hopp til hovedinnhold

CloudCare

Utnyttja hela potentialen i dina lösningar med vårt supportavtal. Vi erbjuder löpande rådgivning, användarstöd och teknisk support inom våra system. Det är bara att ringa oss när du undrar över något!

Man framför PC på ett kontor

Ett system blir aldrig bättre än hur du använder det. Med vårt supportavtal får du tillgång till erfarna rådgivare med gedigen specialist- och branschkunskap under förändringsresan – så att du får ut mesta möjliga av dina system.

Våra CloudCare-avtal

Fördelar

  • Först i kön

    Du får snabba svar när du söker hjälp

  • Fri tillgång till support

    All telefonhjälp är inkluderad, och du kan ringa oss när som helst.

  • Rabatt på våra konsultpriser

    Gör det mer lönsamt att vidareutveckla lösningarna genom hela förändringsresan

  • Lägre kurskostnader

    Med rabatt på alla våra fysiska och digitala kurser sänker du tröskeln för att fylla på med ny kunskap

  • Early bird-tillgång till evenemang

    Du kan anmäla dig till kurser, konferenser och andra evenemang före alla andra.

CloudCare i vardagen

Det är inte alltid lätt att förutse när du behöver hjälp eller vad du behöver hjälp med. CloudCare ger dig förutsägbarhet i det dagliga arbetet. Du kan ringa oss så hjälper vi dig att lösa problemet helt utan extra kostnad. Våra konsulter har lång erfarenhet inom de branscher våra kunder tillhör. Det betyder att vi kan hjälpa dig att anpassa systemen efter dina arbetsprocesser och bidra till att du når dina mål.

Hör vad Anja Ronesen på RENAS AS har att säga om CloudCare.

Har du frågor? Hör av dig!