CloudCare
Utnyttja hela potentialen i dina lösningar med vårt supportavtal. Vi erbjuder löpande rådgivning, användarstöd och teknisk support inom våra system. Det är bara att ringa oss när du undrar över något!

Ett system blir aldrig bättre än hur du använder det. Med vårt supportavtal får du tillgång till erfarna rådgivare med gedigen specialist- och branschkunskap under förändringsresan – så att du får ut mesta möjliga av dina system.
Våra CloudCare-avtal
CloudCare CRM
CloudCare CRM är supportavtalet för dig som använder SuperOffice CRM. I avtalet får du löpande rådgivning, användarstöd och teknisk support. Dessutom ingår ett årligt statusmöte för att kartlägga hur du kan vidareutveckla ditt CRM-system.
Läs mer
CloudCare ERP och HRM
CloudCare ERP & HRM är avtalet för dig som använder något av Vismas ERP- eller HRM-system. I avtalet får du löpande rådgivning, användarstöd och teknisk support. Du får även möjlighet att genomföra ett årligt statusmöte om du önskar det.
Läs mer
Fördelar
Först i kön
Du får snabba svar när du söker hjälp
Fri tillgång till support
All telefonhjälp är inkluderad, och du kan ringa oss när som helst.
Rabatt på våra konsultpriser
Gör det mer lönsamt att vidareutveckla lösningarna genom hela förändringsresan
Lägre kurskostnader
Med rabatt på alla våra fysiska och digitala kurser sänker du tröskeln för att fylla på med ny kunskap
Early bird-tillgång till evenemang
Du kan anmäla dig till kurser, konferenser och andra evenemang före alla andra.
CloudCare i vardagen
Det är inte alltid lätt att förutse när du behöver hjälp eller vad du behöver hjälp med. CloudCare ger dig förutsägbarhet i det dagliga arbetet. Du kan ringa oss så hjälper vi dig att lösa problemet helt utan extra kostnad. Våra konsulter har lång erfarenhet inom de branscher våra kunder tillhör. Det betyder att vi kan hjälpa dig att anpassa systemen efter dina arbetsprocesser och bidra till att du når dina mål.



