Hopp til hovedinnhold

En metod som fungerar

Vi har en välbeprövad metod för hur vi på bästa sätt implementerar och anpassar SuperOffice efter dina behov.

Workshop

Tillsammans med våra kunder genomför vi en workshop där vi går igenom nuvarande processer och behov. Vi ser till att CRM-lösningen blir skräddarsydd efter dina specifika önskemål.

Efter workshopen tar vi fram ett demokonto som ni kan testköra i och som vi kan samla in information ifrån. Kunskapen härifrån ger oss insikten vi behöver för att leverera den perfekta lösningen för dig och ditt företag.

Våra fyra fokusområden för en lyckad implementation

  1. 1

    Ledningen

    Det är viktigt att sätta realistiska mål med ett nytt CRM-system. Dessa ska vara både konkreta och mätbara. Målen ska sedan genomsyra hela implementeringen men också hur du jobbar med systemet i fortsättningen.

  2. 2

    Funktionalitet

    Det är viktigt att du och dina kollegor bestämmer er för vad som faktiskt är viktigt för att stödja era säljprocesser samt vad som är "nice to have". Vid implementeringen ser vi till att ni kommer igång med det mest kritiska och kan i nästa fas se över fler processer.

  3. 3

    Upplärning

    Vi lägger stor vikt vid att du ska känna dig trygg med din nya CRM-lösning. Därför är utbildning A och O för oss. Tillsammans med dig ser vi till att lära dig allt för att du ska bemästra ditt nya systemstöd.

  4. 4

    Leverantören

    Vi som leverantör finns här för dig hela vägen - från första mötet tills det att du är igång med den nya lösningen. Tack vare lång erfarenhet inom CRM-system kan vi bidra med insikter som kan hjälpa dig att hitta den bästa lösningen för ditt företag.

Vill du testa SuperOffice gratis i 30 dagar? Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig

Anders Eriksson

Säljare, Göteborg

Se våra andra tjänster och lösningar inom CRM