Hopp til hovedinnhold

Kundservice

Efter att ha lagt ned tid och kraft på att få in nya kunder är det centralt att erbjuda så bra kundservice att de fortsätter vara kunder till ditt företag.

SuperOffice Service

Servicefunktionerna i SuperOffice hjälper dig att behandla, besvara och eventuellt eskalera ärenden - allt för att dina kunder ska kunna få bästa möjliga upplevelsen. Det är också viktigt att kunna ge kunder möjligheten till självhjälp genom kundportal och FAQ.

Bra kundservice är extremt viktigt. Det hjälper inte att ha grymma säljare och marknadsföring i världsklass om kundservicen inte håller samma nivå.

Kunderna tar kontakt i många olika kanaler idag

Olika kunder tar kontakt genom olika kanaler: chatt, epost, kontaktformulär, telefon och sociala medier. Vem ska man prioritera först och ska alla behandlas lika? Hur många har du hunnit besvara och hur lång tid tog det för dig att svara? Utan ett ordentligt verktyg som håller koll är det upp till varje medarbetare att själv ha en bra översikt.

Med SuperOffice Service läggs alla ärenden in i samma system och hjälper både användarna och cheferna att få både kontroll och insikt till att hantera kunderna på bästa möjliga sätt.

Standardfunktionalitet i SuperOffice Service:

  • När kunden lägger upp ett ärende i SuperOffice Service får de automatiskt svar med tillhörande ärendenummer.
  • Företaget har full kontroll på ärendet: kategori, ägare, status och vidare dialog.
  • Ärenden som ligger orörda under en längre tid kan automatiskt eskaleras.
  • Ökad kunskap om olika ärenden gällande svarstid och andra kriterier.
  • Personoberoende ärendehantering.
  • All kommunikation samlat på ett ställe.

Vill du testa SuperOffice gratis i 30 dagar? Fyll i formuläret så tar jag kontakt med dig

Anders Eriksson

Säljare, Göteborg

Se våra andra tjänster och lösningar inom CRM